Sjuul Stappers bijna in ANGOLA!! - Reisverslag uit Bagani, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Sjuul Stappers bijna in ANGOLA!! - Reisverslag uit Bagani, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Sjuul Stappers bijna in ANGOLA!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

19 Juli 2014 | Namibië, Bagani

Sjuul Stappers bijna in ANGOLA!!

Dag 5

Jazeker het had niet veel uit gemaakt of ik had ik ANGOLA gestaan. We slapen vannacht namelijk in een The Rainbow Lodge in Namibie. Voor de lodge stroomt een rivier en aan de overzijde van de rivier ligt ANGOLA!! Ik heb dus ‘iets’ van Angola gezien. Sowieso een PRACHTIGE ZONSONDERGANG!!

Vanochtend ben ik om 4.00 uur al opgestaan in Botswana, om met een GAME DRIVE het GHOBE NATIONAL PARK in te gaan. Daar zagen we mooi de zon op komen. Het was weer een prachtige safari. Hij deed mij denken aan de safari’s van enkele jaren geleden in SOUTH AFRICA. Die waren namelijk ook PRACHTIG!!

We hebben weer veel dieren gezien: krokodillen, nijlpaarden, diverse vogelsoorten, olifanten, giraffe, impala’s, bizons, en nog veel meer. Het was echt een mooie tocht. Eenmaal terug bij het hotel zijn we de bus ingegaan. We moesten met de bus weer door het NATIONAL PARK gaan om bij de grens met NAMIBIE te komen. Onderweg hebben we diverse keren moeten stoppen voor overstekende olifanten, runderen, geiten en oog voor een GIRAFFE. ECHT PRACHTIG!!

Rond 17.00 uur hadden we de 450km erop zitten en kwamen we bij de grens van ANGOLA aan. We zijn er echter niet overheen gegaan. We verblijven vannacht in een lodge welke ligt aan de grens met Angola.

Morgen gaan we weer terug naar BOTSWANA om de DELTA in te gaan.

Ik laat mij verrassen.

Vanochtend was het ijskoud. Echt koud in de open jeep. In het midden van de dag was het weer super warm en zochten we de schaduw op. Kortom als de zon er is dan is het lekker warm. S’avonds en s’ochtends is het koud!!