Sjuul is in BOTSWANA!! - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Sjuul is in BOTSWANA!! - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Sjuul is in BOTSWANA!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

15 Juli 2014 | Botswana, Kasane

Sjuul is in BOTSWANA!!

Dag 4

Hallo allemaal,

Het is alweer dinsdag, de tijd vliegt voorbij. Het is hier heerlijk weer. In de avond koelt het snel af. Maar overdag is het perfect!! Volop zon met een helder blauwe lucht.

Vanochtend zijn we vanuit de Adventure Lodge in Vic Falls richting de grens met Botswana gereden. Rond 10.30 uur kwamen we daar aan en zijn de grens van Zimbabwe naar Botswana over gegaan. Langs de weg zagen we 2x een Giraffe en 5 Olifanten lopen. In het centrum van Kasane zijn we even gaan lunchen. Om 13.00 uur kwamen we bij de SAFARI LODGE aan. Ik heb een eigen grote lodge. Het is zeer luxe voor de begrippen hier. Het is lekker relax om bij het zwembad even te gaan zonnen.

Om 14.30 uur zijn we naar het Chobe National park gegaan. Daar hebben we de 2e SUNSET CRUISE van deze reis gehad het was wederom prachtig om te zien. We hebben veel dieren gezien.
Vandaag was nog mooier dan gisteren. We hebben enorm veel dieren gezien. Wat dacht je van zwemmende olifanten, krokodillen, nijlpaarden, bizons enz. enz. te veel om op te noemen. Dat met een mooie zonsondergang is PRACHTIG!!

Het gaat allemaal goed. We krijgen wel maar een korte nacht. Maar ik weet waarvoor we morgen weer opstaan.
Morgen om 4.30 uur opstaan….
Om met een GAME DRIVE op in BOTSWANA op SAFARI te gaan!!!!

Groeten vanuit BOTSWANA!!
Sjuul Stappers

• 15 Juli 2014 - 20:39

Lotte:

Ha Breur!!

De bis pas een paar daag weg en de bis noow alweer volop aant geniete!! Det is dien ultieme vakantiegeveul... heerlijk toch:D

Geniet d'r van en have fun... ma eigelijk hoof ik mich dao gen zurg um te make.

Ik zit heej lekker boete van dien verhaole te geniete...en krieg dus auk al bijna t vakantie geveul. t versjil is.....det ik morge gewuun gao werke

kusje van dien zusje

• 15 Juli 2014 - 20:56

Pap:

Ha, Sjuul.

Ut ierste contact van miene kantj oet, ich bun net thoes gekomme en hub natuurlik direk achter de PC plaats genomme om dien verhoale te kenne leaze. Man waat deut mich det good um dich zo zeen te geneete. Geweldig waat weer ein sjoen reis en waat ein paar geweldige plaetjes die ze os weer leuts zeen. Klasse man, gank der mer vol veur det hub ich auch gedaon en ich bun bliej det ich weer thoes bun, veur dich moog det gerus nach efkes duure en sjtel dich aope veur al det sjoens waat ze nog te zeen kries. Loat os auch ein bietje mit geneete. Veul reisplezeer.

• 15 Juli 2014 - 21:43

Mientje:

Alleen maar hoogtepunten zo te lezen. En met het comfort is ook niks mis. Wederom een goede (alternatieve) reiskeuze.
    Hier is alles onder controle, dus geniet van je mooie reis.