Wao gaon we haer? Wao gaon we haer? - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Wao gaon we haer? Wao gaon we haer? - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Wao gaon we haer? Wao gaon we haer?

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

05 Juli 2014 | Nederland, Venlo

1 week voor vertrek!

Wao gaon we haer? Wao gaon we haer?
Det wiste weej, det wiste weej zoë gaer!!

ZUIDELIJK AFRIKA!! -> Ik kom eraan.

Nog 7 nachten slapen en nog even werken, dan is het echt vakantie en stap ik het vliegtuig in.
Het is een nieuw begin…..
Het begin van een nieuw avontuur.

Mijn 12e wereldreis buiten de EU gaat naar AFRIKA!! Ik ga Zuidelijk Afrika verkennen. Het is weer een andere reis en ik ben benieuwd hoe de natuur, cultuur en architectuur zijn. Ik laat mij verrassen. Ik ga de volgende landen bezoeken in 32 dagen:
VENLO -> Duitsland – Nederland –Kenia – Zambia – Zimbabwe – Botswana – Namibië – Zuid Afrika – Mauritius – Frankrijk – Duitsland -> VENLO!!

Van 12 juli tot 12 augustus 2014 ben ik in het buitenland!!

Wil je het avontuur volgen en weten wat ik heb gedaan? Hou de site dan goed in de gaten, dan zorg ik dat er met regelmaat weer verhaaltjes en mooie foto’s op komen te staan.

De groeten uit VENLO,
Sjuul Stappers



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

Reizen over de wereld is echt een mooie manier om de vakantiedagen in te vullen!!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 10981

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

ZUIDELIJK AFRIKA

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Afrika

Landen bezocht: