TERUG IN NAMIBIË!! - Reisverslag uit Rundu, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu TERUG IN NAMIBIË!! - Reisverslag uit Rundu, Namibië van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

TERUG IN NAMIBIË!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

19 Juli 2014 | Namibië, Rundu

Terug in NAMIBIE!!

Dag 8

De eerste week zit erop, maar hij was in een woord TOP!! Zuidelijk Afrika is echt geweldig mooi. De vele verschillende landschappen moet je zelf ervaren. Het wild is een zeer mooie verschijning welke te pas en te on pas in je zicht komt. De vele verschillende dieren zijn echt prachtig om te zien en horen. Het was vandaag weer een mooie dag.

Vanochtend zijn we vanuit het onbewoonde eiland weer naar het vaste land gegaan, 30km verderop. Het was wederom een mooie boottocht over de OKAVANGA DELTA in BOTSWANA. Het was een tocht waarbij we verschillende vogels, nijlpaarden en krokodillen hebben gezien.

ECHT SUPER!!

Daarna zijn we weer de bus in gegaan. Op naar de grens. Daar hebben we er weer wat stempels bij gekregen en zijn we in Namibië verder gegaan. We zijn nu in het plaatje RUNDU!! We hebben vanavond lekker Wienerschnitzel gegeten bij de lodge. Morgen vervolgen we de weg naar het ETOSHA NATIONAL PARK. Daar gaan we overmorgen op SAFARI!!

Eerst lekker slapen en de vele indrukken verwerken.

De komende dagen is er geen internet. Dus de verhalen volgen later. Hou de site dus goed in de gaten, dan kan ik jullie weer bijpraten.

Dit was het voor deze keer.

Hojje Wha.

Groeten uit Namibië!!
Sjuul Stappers

• 20 Juli 2014 - 11:13

Pap:

Hoi Sjuul,

Ut duit mich geweldig good um te zeen det dees vekansie weer aan dien verwachtingen volduit en des ze weer kens gneete van al ut prach waat de natuur os bringk. Det doa aaf en toe waat sjpannends en onververwachts bie kump kieke maak ut veur dich zelf nog iets mier sjpektakulairders. Ut is soms mer good det veur zelf neet alles zeen want den waare we dich al op veurhandj aan ut waarschuwe mer doe bus aad genoog om zelf dien sjtappe te bepaole doa hub ich alle vertrouwe in.
    Mit mich geit ut good de wondje geneeze good, de nachrus geit sjtieds beater dus veur hubbe alle vertrouwe erin.
    Veur mich en mam is ein berichtje van diene kantj iddere kiere weer ein hiel goej medicien, dao knappe weej allebei enorm van op.
    Gank der veur en loat os mit geneete.