SUNSET CRUISE in ZIMBABWE!! - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu SUNSET CRUISE in ZIMBABWE!! - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

SUNSET CRUISE in ZIMBABWE!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

14 Juli 2014 | Zimbabwe, Victoria Falls

SUNSET CRUISE in ZIMBABWE!!

Het is alweer dag 3, de tijd vliegt voorbij. Ik heb nog maar weinig geslapen, maar veel gedaan. Morgenvroeg opstaan om naar BOTSWANA te gaan!!

Gisteravond zijn we naar de Victoria Falls gelopen. Daar was het volle maan en kon je een hele speciale weerkaatsing van de nevel zien. Ik heb veel met de bewaker van het park gesproken. Hij had een pistool en vertelde dat er geregeld overvallers opdoken. Om 9.30 uur zijn we bij MAMA AFRICA gaan eten.

Vanochtend heerlijk ontbeten en te voet naar de Victoria Falls gegaan. Het was echt VET-MOOI-EEN BIJZONDERE ERVARING!!!

Ik heb er wel 3 uur rondgelopen. Om 15.00 uur moesten we weer bij het hotel zijn.

We zijn met het busje naar de Zambezi rivier gegaan. Daar stapte we op een boot. Het was een echte WATERSAFARI!! We hebben krokodillen en nijlpaarden gezien. Onder het genot van een drankje en heerlijk liggend in de zon. Hebben we 3 uur op het water gevaren. We hebben de zon zien ondergaan. Dat was weer mooi om te zien.

Zojuist zijn we weer in het centrum van Victoria Falls gaan eten.

HET WAS EEN SUPERFIJNE DAG!!

De laatste groetjes alweer uit Zimbabwe!!
Groetjes Sjuul Stappers