Zeer speciale vlucht -> KILIMANJARO TANZANIA! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Zeer speciale vlucht -> KILIMANJARO TANZANIA! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Zeer speciale vlucht -> KILIMANJARO TANZANIA!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

13 Juli 2014 | Zambia, Livingstone

Zeer speciale vlucht -> KILIMANJARO GEZIEN IN TANZANIA!!
Zeer speciale vlucht -> LIVE VOETBAL KIJKEN IN VLIEGTUIG!!
Zeer speciale vlucht -> In Livingstone hebben we (bijna) boven de VICTORIA FALLS GEVLOGEN!!

DE REIS IS BEGONNEN!!

Zaterdag 12 juli 2014 begon de reis met een transfer naar het vliegveld van Dusseldorf. Dank aan de goede chauffeur en bijrijder!! De vlucht vanuit Dusseldorf naar Amsterdam duurde maar 40 min.. Om 21.00 uur in de avond stapte ik het vliegtuig van Kenya Airways in. Na een uur te hebben gevlogen waren veel mensen naar het voetbal aan het kijken.

NEDERLAND-BRAZILIE 3-0

Heel apart om op zo’n hoogte in het vliegtuig LIVE voetbal te kunnen kijken! Dat was echt fijn. Een 3e plaatst om trots op te zijn. Louis van Gaal stont echter liever met de SCHAAL. Dat zat er niet in…ahhhh.

In Nairoby kwam ik om 6.00 uur aan. Ik heb 6 uur lang op het vliegveld moeten wachten. Daarna vervolgde ik de reis naar ZAMBIA!!
De Piloot riep om dat we zeer dicht bij de KILIMANJARO kwamen. Dat was echt prachtig. Ook de rest van de tijd was het zeer mooi!! De vlucht verliep goed!! In LIVINGSTONE kwam ik rond 15.30 uur aan en ik wist dat het busje al voor mij klaar zou staan. We zijn over de bekende brug (landgrens Zambia en Zimbabwe) gegaan. Het uitzicht op de VICTORIAFALLS is indrukwekkend!! Echt mooi!!.
Ik heb de VICORIA WATERFALLS al gezien. Dat is echt zeer mooi. Morgen ga ik weer kijken.
De groep van 10 personen id zeer divers, ook een paar Belgen erbij. We gaan het zien en beleven. Ik ben blij dat ik niet THUIS ben gebleven!!
Dit was alweer het eerste bericht. De reis is goed gegaan. Hou de site maar in de gaten, dan zorg ik dat er geregeld iets nieuws op komt te staan.

Met vriendelijke groet,
Sjuul Stappers
Vanuit Victoria Falls Zimbabwe!!

  • 13 Juli 2014 - 18:12

    Koen:

    Zo! Good um te huure desse good gearriveerd bos! Vol gojje mood en zin en det is top Sjuul! Det is lekker beginne aan de reis. Un good begin is ut halve werk....

    Geneet d'r van!

  • 13 Juli 2014 - 18:33

    Josė Beesel:

    Sjuul,

    Wij wensen je een fijne vakantie en blijven je volgen.

    Groetjes ,frits en José

  • 13 Juli 2014 - 19:58

    Fam Borghs:

    Hey Sjuul,Je bent weer aan het genieten ,Wij volgen jou weer met jou fijne verhalen. geniet maar weer.Fijne vakantie
    gr, Hans en Jose

  • 14 Juli 2014 - 08:44

    Mientje:

    Hoi Sjuul,

    Zo te lezen is de reis volgens planning verlopen, dat is alvast een goed begin, ook dat het busje er stond geeft een goed gevoel.

    Ga lekker genieten van al het moois wat op je pad komt en laat ons mee genieten door je verslagen en foto"s .
    Lekker zunke lekker weerke geneet dervan,.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

Reizen over de wereld is echt een mooie manier om de vakantiedagen in te vullen!!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 1088
Totaal aantal bezoekers 10961

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

ZUIDELIJK AFRIKA

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Afrika

Landen bezocht: